2011.10.04.
ISMERNI ÉS MÉG JOBBAN MEGISMERNI A SZENT
SZELLEMET!
Feljegyzés
Sandersné dr. Kovács Erzsébet tanításából
2011. október 02.
A
Szent Szellemmel való együtt járás azért nagyon izgalmas, mert soha nem tudjuk, hogy
a következő percben, milyen közlésével áll elő az Úr. A Szent Szellem bármely
percben képes hozzánk szólni és meg is
teszi, főleg ha elváró hittel vagyunk, és
várjuk ezt a mai napon is, hogy ez így lesz velünk.
Az
Úr nagyon jó az övéihez, és nem győzünk
hálát adni az Ő jóságáért, kegyelméért. Akármilyen nehéz helyzeteket hoz az
élet, tudjuk, hogy van kimenekedés, mert Nagyobb, aki bennünk van, mint aki a világban
van. És akik az Úrral járunk már egy ideje, ezt nagyon jól tudjuk, titeket pedig,
akik újjak vagytok, biztatunk, hogy ez így igaz.
Isten
Igéjének a tanulmányozása forog a szívemen, és nagyon fontos, hogy az Igét ne csak olvassuk, hanem tanulmányozzuk is. És amikor az Igét
tanulmányozzuk az, hasonlatos ahhoz a halász
emberhez, aki kimegy a vizekre, és leengedi a hálóját a vízbe. Azért teszi ezt,
hogy jó halfogása legyen.
Az elején, amikor tanulja ezt a halfogást, az ő hálója még nem túl sűrű, ami azt jelenti, hogy lehet, ha a hálóját leengedi, még nem fog semmit. De ha elszánt, és kitartó és vissza, visszamegy a vizekre és újra, és újra leengedi a hálóját, akkor egy csoda történik vele, és ez a háló elkezd sűrűsödni. Ahányszor leengedi, az mindig sűrűsödik. +
Istennek csodája ez, sűrűsödik megértéssel, bölcsességgel, kijelentéssel, és ahányszor ezt a hálót leengedi, mindig sűrűsödik és egyre bővebb és gazdagabb lesz ez a halfogás. És ez így van velünk, akik az Igét tanulmányozzuk. Minden egyes alkalommal úgy megyünk el innen, hogy újabb megértést és kijelentést kapunk, és sűrűbb lesz a hálónk.
Ez azt jelenti, hogy legközelebb még valamit meg fogunk hallani, amit eddig nem hallottunk meg Isten Igéjéből, mert eddig elment a fülünk mellett. De most már, amikor a háló besűrűsödött, akkor az is fennakad a hálón, amit addig nem hallottunk meg.
Ez
egy gyönyörűsége az Igének, az Ige él, és
ahogy az ember hallja, vehet egy olyan kijelentést az Igéből, amit addig nem is
gondolt, hogy az Ige rejtegeti azt magában. Ezt a gazdag
halfogást kívánom nektek a mai napon.
Ezt a drága szolgálatot a Szent Szellem végzi, mert Ő az, aki ezt a hálót besűríti, oly módon, mondja azt a Biblia, hogy a Krisztus értelmét építi bennünk, és ahogy az Igét tanulmányozzuk, a szellemiekhez szellemieket szab még. Ő fonja ezt a hálót, a szellemiekhez szellemieket szab.
Eddig
is volt szellemi kijelentésünk a birtokunkban, de még hozzá szab, ahogy újra, és
újra leengedjük azt a hálót. Nagy vággyal
engedjük le, hogy vajon most mi akad a hálónkon, mi az, amit most merítünk az Igéből.
Mi az, amit most fog a Szent Szellem szólni hozzánk, mi az, amit ma fogunk megérteni,
mert elvárással jövünk, meríteni akarunk Isten Igéjéből.
Ezért mondja azt az Írás, hogy meglássátok, hogy miként hallgatjátok. Mert akinek van, még adatik hozzá, akinek nincs, attól még az is elvétetik, amiről azt vélte, hogy van neki. Az ember, amikor ezt hallja, akkor azt gondolja, hogy Isten milyen igazságtalan, hogy még azt a picit is, ami van az embernek, azt is elveszi.
De ez egy szellemi alaptörvény.
Ha nem építed ezt a szellemi királyságot magadban… Mivel az életben minden
mozgásban van, ezért vagy növekedésben, vagy
leépülésben vagyunk. A hitünk nem stagnál.
A hitünket építeni kell állandó jelleggel!
Lehet,
hogy óriási hited volt, de olyan hitpróbán mentél keresztül, ami megviselt. Ilyenkor
újra menni kell az Igéhez és lemeríteni azt
a hálót és kimeríteni azt, amire neked szükséged van. Fel kell építeni a hitedet,
és megerősödni általa.
A hit egy élő dolog, és az élő Ige képes azt táplálni egyedül. Az Igéhez állandóan vissza kell mennünk, és táplálni magunkat belőle, nehogy úgy legyen, hogy az a picike is, ami van, az is elvétetik tőlünk, hanem nekünk, akiknek van, nekünk még adasson. Még adasson nekünk, legyen fülünk a hallásra, és lesz is, a bölcsesség, kijelentés szellemével Isten, közléseket fog ma adni.
Nyitva lesz a szívünk a megértésre, szelídséggel fogjuk befogadni a beoltott Igét, mert az Ige be van oltva arra, hogy
amit befogadsz, azt megtermi. Ez gyönyörűsége
az Igének, hogy amit befogadsz a szívedbe, az elkezd munkálkodni benned, és azt
megtermi.
Sokat
gondolkodtam azon, hogy, hogyan lehet az, ahogy amikor a magvető az Igét veti, van olyan
példa, amikor az Ige ugyan behullik a szívbe,
de a gonosz rögtön ott terem és azt kiveszi
onnan. Írja ezt a…
Máté 13/19 Ha valaki hallja az Igét a mennyeknek
országáról és nem érti, eljön a gonosz és elkapja azt, ami annak szívébe
vettetett. Ez az, amely az útfélre esett.
Vagyis létezik az, hogy jöttök és hallgatjátok az Igét, van aki, évek óta jár, és szorgalmasan hallgatja az Igét, de ha valahol nem értés van az Ige kapcsán, valamiről, akkor az ördög képes azt ellopni. Azt írja az Írás, ha valaki hallgatja az Igét, de nem érti azt…
Ha nem teljes odaadással
hallgatjuk az Igét, akkor a szívünkben változtatni kell ezen. Tudniillik az értelmünkön keresztül megy le a szellemünkbe az Ige, az értelmünk olyan, mint
egy szűrő. A szellemünkbe hatol az Ige, de az értelmünkön keresztül jut le oda.
Ha valakinek pl. a kötekedés, vagy a meg nem értés, vagy a tévelygés szelleme kikezdte az értelmét, akkor annak az Ige nem fog úgy lemenni a szívébe, mint a másiknak, aki szelídséggel hallgatja. Azt mondja, ha hallgatjuk az Igét, de nem értjük azt.
Ezért a mai napon hangsúlyozottan imádkoztam azért az Úrhoz, hogy ma a bölcsességnek és az értelemnek szellemével fogjuk az Igét magunkhoz venni, mert az Úrnak a Szelleme ma megnyugszik rajtunk. Így a bölcsességnek és az értelemnek szellemével fogjuk hallgatni, vagyis bölcs döntéseket fogunk hozni, miközben hallgatjuk az igehirdetést, és az értelemnek szellemében fogjuk hallgatni, vagyis megértjük, amit hallgatunk a legapróbb részletekig.
A bölcsességnek és az értelemnek szellemében megértjük azt, a
tanácsnak és a hatalomnak szellemében fogjuk ma az Igét befogadni. Ez azt jelenti,
hogy az Úr közben tanácsokat fog hozni a
szívedre, mert az Ige él, és te egy bizonyos területet hoztál a szívedbe, mivel nem
tudod, hogy balra, vagy jobbra menj, miközben hallgatod az Igét, kaphatsz tanácsot, mert az Ige él.
Tehát
ma a tanácsnak és hatalomnak szellemében fogjuk hallgatni az Igét, ez azt jelenti,
hogy uralkodunk közben minden gondolatunk felett. És a szűrőt oly tágra
engedjük, hogy az Ige minden magja bejusson a
szívükbe, és megértést veszünk belőle. Ésaiás könyvében van egy gyönyörű
igevers, most találtam rá, annyira idevaló.
Ésaiás 8/16 Kösd be e bizonyságtételt, és
pecsételd be e tanítást tanítványaimban!
Pecsételd be! A Szent Szellem az, aki
bepecsételi, és senki onnan ki nem lophatja. Senki ki nem lophatja, mert befogadod a szívedbe, és megértést veszel róla. Tiszta megértést veszel
róla, be lesz pecsételve oda a szívedbe. És ha hallod a tévelygőket, azokat, akik
nem így szólnak, akkor nem lesz lehetősége az ördögnek onnan kilopni, mert a te
szívedbe be van pecsételve ez a tanítás.
Ezt
írja, hogy pecsételd be a tanítást. Ezt megkérjük a Szent Szellemtől, hogy ezt végezze
el, és így az ellenség nem lophat ma tőlünk
Jézus nevében! Így az Ige, ami bekerül a szívünkbe, harminc, hatvan és százszoros termést fog hozni az életünkbe, és lesz mivel
dicsekednünk, mert bőségesen fogunk teremni, az Úrnak jó termőföldje leszünk Jézus nevében.
A gyülekezetben vannak kérdéseitek
az Igéből, és ez jó, nagyon szívesen megállunk, és átbeszéljük ezeket, a
kérdéseket. Bízni kell azonban abban, hogy nem csak a másiknak a szájából kapsz
ezekre választ, hanem a Szent Szellemtől, mert
Ő az igazi tanítónk.
A kezdet kezdetén nagyon sokszor feltettem kérdéseket Sanders
pásztornak a Bibliából, és mondta, hogy erről most kár beszélni, hanem tedd fel a polcra, és majd annak idején, amikor
erre világosság jön, vedd elő és meg fogod érteni.
Vagyis
van a Szent Szellemnek egy olyan szolgálata is az életünkben, hogy Ő elmagyaráz, kijelent, megmutat dolgokat. És ezt a
szolgálatát szeretném ma nektek egy kicsit közelebb hozni, ezen dolgozik az én
szívem is, hogy ezt el tudjuk venni a Szent Szellemtől.
Fontos ez, mert sokan, akiknek kérdéseik vannak, elkezdenek az
interneten szörfölni, és elkezdenek tanításokat innen is, onnan is venni. A Facebook
is rendelkezésre áll, ahol felteszik a keresztények a különböző meghívókat. Jön
egy idegen szolgálat, jön egy vendégszolgálat innen, onnan és ezeket bizony sokan
úgy vélik, hogy érdemes meghallgatni, akkor is, ha nem ebből a házból való.
Szeretném a figyelmeteket felhívni arra, hogy nagyon sok jó szolgálat van kint a világban, akiket
név szerint ismerek, azok is rengetegen vannak, és nem tudom mind végighallgatni, de
nagyon sok van, akiket nem ismerek, és nem tudom javasolni nektek.
Kérdeztek tőlem neveket, hogy XY szolgálatot érdemes-e meghallgatni?
Őszintén megmondom nektek, hogy nem tudom, mert soha életemben nem hallottam azt a
nevet.
De egyet tudok nektek mondani, pl., veszünk két főzeléket. A spenótot és a sóskát, mind a kettő zöld színű, és mind a kettő kiváló lehet a maga nemében. Gondolkodunk egy kicsit, és összeöntjük a kettőt. Ki lesz az, aki azt megeszi?
Ehetetlen lesz, pedig mind a kettő, a maga nemében kiváló eledel volt. De se a magunk számára nem lesz jó, sem másokat nem tudunk kínálni vele, ehetetlen lesz, és a szemétdombra kerül. Így jár mindenki, aki nem abból a tiszta forrásból táplálkozik, amire az Úr őt elhelyezte.
Gondolod-e azt, hogy amikor az Úr téged itt, ebben a ‘házban’ elrendelt, hogy itt
újjászülessél, és itt elkezdjél felnövekedni… Gondolod-e, hogy másik táplálékra gondolt, hogy azon növekedj?
Akkor valószínűleg ott születtél volna újjá.
Vagyis meg kell bíznod az
Úrban, hogy ami itt elhangzik és a könyvek, amiket kiadunk, az az a forrás, amit érdemes újra és újra elővenni,
és nem más vizekre evezni, mert először
is, az Úr a hűséget is nagyon sokra tartja,
és az egy nagyon drága kincs nála. NE
EVEZZÜNK MÁS VIZEKRE! Másrészt pedig ki tudja, mit veszel ott magadba? És annak
milyen gyümölcse lesz. Ahogy a következő Igében mondja a…
Példabeszédek 1/23 Térjetek az én dorgálásomhoz;
ímé közlöm veletek az én szellememet.
Ez egy kis dorgálás volt. Mert
bizony hallani, hogy elmentek ide és oda, és ott ezt, és azt halljátok, újra
kérdéseitek lesznek és még jobban zavartak
vagytok, mint mikor oda elmentetek. Nem kellett volna elmennetek azokra a helyekre.
Ezért óva intelek benneteket, hogy nagyon óvatosak legyetek, mert a Szent Szellem itt elrendelt nektek egy vonalat, egy nemzetközi apostoli vonalra lettetek elplántálva. Egy kiváló nemzetközi szolgálatnak a részesei lehettek, és ebben a ’házban’ kell felnövekednetek, és itt kaptok szolgálati helyeket. És kinek mi a szolgálata, azt betölti.
De, ha nem vigyáztok a helyetekre és elkóboroltok, és mérgező tanításokat vesztek magatokhoz, akkor nem lesz lehetőségetek arra, hogy betöltsétek azt a helyet, amit az Úr nektek itt adott. És egy napon eljön a számonkérés ideje, mindenki számára. Nagyon jó, hogy ha a szemünk előtt tartjuk ezt, hogy mit kezdtél azzal, amit az Úr adott számodra? Vigyázzunk erre.
Csak
egy példát mondok, hogy miért kellett erről most beszélnem, visszajött hozzám, hogy
egy nagyon híres, neves tanítót kezdtek el
néhányan hallgatni, akinek a tanításai fent vannak az interneten, és a kegyelemről tanít nagyon erőteljesen.
És azt tanítja, hogy ha a kegyelem Istenével megismerkedünk, és már nem vagyunk az Ószövetségben, és minden kegyelemből van, már szinte semmit nem kell tennünk, hiszen kegyelem alatt élünk. Már a megvallásainkat sem kell megtennünk, mert az is cselekedetből lenne, mondják. És akkor odaérünk, hogy nem kell megvallani ezt a pénz és gazdagság megvallást sem, mert ez is csak felesleges, ez is csak munkálkodásnak tűnik az életünkben, és minden csak az ölünkbe fog hullani.
Látjátok,
hogy részigazságok vannak abban, amit
kijelentenek, de ha összerakod a teljes képet, akkor nem az jön ki, mint ami a
szívedben van erről. Ilyenkor nagyon óvatos legyél. Az igaz, hogy a kegyelem
Istenének idejét éljük, és Isten odaadott nekünk mindent kegyelemből, és hogy nem
cselekedetekből van, ez a része is igaz, de amikor odakerülünk, hogy már a
megvallásainkat sem kell tenni, akkor az ördög behozta az első hamis gondolatot.
Mert ha megnézzük a Bibliában, a Teremtés könyvében, azt nem olvassuk Istenről, hogy olyan nagyon erőlködött volna, hogy megteremtse a világot, de azt olvassuk, hogy kimondott valamit. Azt mondta, hogy legyen! És lett! Vagyis a szavaink erejét igenis látjuk a Bibliában, és a megvallásainknak a példája ez.
Mivel Istennek a képére és hasonlatosságára lettünk teremtve, a mód, ahogy Isten működik, az Ő alapelvei a Bibliában, ránk ugyanúgy vonatkozik. Ezt kibeszélni, hogy az áldásaihoz ezek a megvallások már nem is olyan fontosak, ezeket sem kell olyan nagyon komolyra venni. Itt lopják ki az áldást a szívedből, ha abba az irányba mész. Tehát az óvatosságra intelek benneteket és, hogy maradjatok az alaptanításoknál.
Újra
vegyétek elő a könyveket, a Hagin könyveket és meglátjátok, hogy fogtok benne
találni olyat, ami akkor, amikor először lemerítettétek nem akadt a hálótokra.
Fogtok újabb és újabb kincseket találni.
Keith Moor a mai napig előveszi Hagin könyveit. Hatalmas világosságok vannak benne, és tiszta alaptanítások, és nincs benne olyan
anyag, ami árthatna nektek. Áldott legyen az Úr Jézus szent neve.
Az
Efézus 4/14-el zárom ezt a gondolatsort, itt
Isten felhívja a figyelmünket: Ne legyetek
olyanok, akik mindenféle tanítás szelében ide, oda hányódnak és sodródnak.
Ha jön az északi szél, akkor az egyik, ha jön a másik szélirány, akkor meg arra fúj minket. Nem vagyunk lehorgonyozva. Ide, oda hány a szél, és ez nem jó. Az Ige is figyelmeztet minket erre. Ezt a gondolatsort most lezárom, továbbra is várom a kérdéseiteket, és megkérlek benneteket, hogy az internet világában óvatosak legyetek.
A következőkben térek arra, ami a szívemen forrong, és ami nagyon erősen a szívemen van, ez pedig a Szent Szellemmel való közösségünknek a munkálása. Igenis van sok dolgunk Isten királyságában. Az egyik alapfeladatunk, hogy az Igével együttműködve lüktessünk. Úgy lüktessünk, ahogy az Ige azt adja nekünk.
A
mi életünk az Igében van. És ahogy az Ige a
szívünkre kerül, Isten szívének a dobbanását az Igén keresztül tudjuk felvenni,
és ezt a szolgálatot a Szent Szellem által
fogjuk tudni igazán végezni.
Jézus szavaira kell tekintenünk, aki, amikor
közeledik az Ő eltávozása a három és fél éves földi szolgálata után, amikor
közeledik a kereszthalála, egyre többet kezd beszélni a tanítványainak a Szent
Szellemről, hogy neki ugyan el kell menni, de küld
egy másik Vigasztalót. És itt szeretném
veletek felnyitni a Bibliát elsőként a…
János 14/16 És én kérem az Atyát, és más
Vigasztalót ád néktek, hogy veletek maradjon mindörökké.
Vagyis Jézus távozási ideje elközelgett, érzi, hogy el kell hagynia a tanítványokat, és arra biztatja őket, hogy ne féljenek, ne rettegjenek, ne nyugtalankodjanak, mert Ő ugyan elmegy, de küld maga helyett majd egy másikat.
Ha megnézzük ezt a más szót a görögben, akkor azt látjuk, hogy itt két szó szerepelhet. A görög egy nagyon pontos nyelv, nagyon pontosan fejezi ki magát, két szó szerepelhet, az allosz [Strong száma: G243], és a heterosz [Strong száma: G2087]. Az allosz szó azt jelenti, hogy egy másikat, ugyanazon fajtából. A heterosz pedig, hogy egy másikat egy másik fajtából.
Jézus azt mondja egy ugyanilyen Segítőt, egy ugyanilyen Vigasztalót küldök nektek, amilyen én voltam mellettetek! Ugyanúgy számíthattok rá, ugyanúgy a segítőtök lesz, ugyanúgy vigasztalótok lesz, ugyanúgy a tanácsadótok lesz, ugyanúgy lesz a jogtanácsosotok, ugyanúgy lesz az erőt adótok, mindenben ugyanúgy számíthattok rá, mint amikor én itt a földön mellettetek álltam.
Ezt
mondja ez a mondat. Kérem az Atyát és más Vigasztalót ád néktek, ugyanolyat, mint én vagyok. Hogy veletek
maradjon mindörökké. Jézusnak ugyanis távoznia kellett. Megtanít itt minket, hogy ez
a más Vigasztaló, ez a Segítő örökre velünk marad.
17. Az igazságnak ama Szellemét: akit a világ be
nem fogadhat, mert nem látja Őt, és nem ismeri Őt; de ti ismeritek Őt, mert nálatok
lakik, és bennetek marad.
Ezek
Jézusnak olyan szavai, amelyen időznünk kell, időt kell vele töltenünk, ugyanis
arról van szó, hogy abban a három és fél évben, amíg Jézus a földön járt a
tanítványaival, a tanítványok nem ismerhették úgy a Szent Szellemet, mint utána.
Ugyanis addig, míg Jézus velük volt, addig a Szent Szellem csak olyan közelségében volt a tanítványoknak, hogy a Szent Szellem Jézus Krisztusban volt jelen. Tehát Isten közelsége számukra még úgy nem volt megtapasztalható, mint nekünk, hogy a belső emberben lakozó Szent Szellem.
Nekik
Isten ismerete csak annyi volt, hogy Immánuel, vagyis Isten velünk. Isten a
tanítványokkal volt, de nem úgy, hogy náluk lakott volna, és bennük maradt volna.
Egy új korszakra hívja fel Jézus a figyelmet.
Ugyanis a Szent Szellem addig nem adatott, míg az Úr Jézus Krisztus meg nem dicsőült.
Írja a János 7-ben, hogy az Úr Jézus Krisztusnak meg kellett dicsőíttetni, és utána adatott a Szent Szellem, egy új formában a tanítványoknak. És erre hívja fel Jézus a figyelmet. A Szent Szellem bennünk lakozására. Hogy a Szent Szellem az igazságnak Szelleme, az igazság maga Jézus Krisztus, tehát ebből kiolvassuk azt is, hogy az igazságnak ama Szelleme, maga Jézus Krisztus Szelleméről van szó.
Az
út, az igazság
és az élet maga Jézus Krisztus. Tehát itt
Jézus Krisztus Szelleméről van szó, akiről beszél, a világ be nem fogadhatja, mert nem látja, és nem
ismeri Őt. Fogalma nincs a világnak, hogy létezik egy ilyen Segítőnk, a drága Szent
Szellem. De ti ismeritek Őt, mert nálatok lakik, és bennetek marad. Így folytatja
Jézus, hogy …
János
14/18 Nem hagylak titeket árván; eljövök
tihozzátok.
Ne
aggodalmaskodjatok… Az árva, akinek nincs szülője itt a földön, aki elhagyatott,
aki hányattatik és se jobbról, se balról nincs segítsége. Nem lesztek ilyenek,
mondja Jézus, nem hagylak titeket árván, mert eljövök tihozzátok.
Igen ám, de Jézus már nem jött el hozzájuk sem testi formában, sem a megdicsőült testi formájában, mert Jézus felmagasztaltatott az Atya jobbjára. Milyen formában jön el hozzájuk? Erről tanít Jézus a 14-15-16 fejezetekben, a Szent Szellemről.
Mert
ez lesz a kulcs, hogy a tanítványok tudjanak
abban a győzelemben járni, amit Jézus
megszerzett nekik, hogy megismerkedjenek a Szent
Szellemmel. Ezért hangsúlyozza, szinte lépten, nyomon előjön ezzel Jézus, mindig
újra, és újra a Szent Szellemről szól. Eljövök tihozzátok.
János 14/20 Azon a napon megtudjátok majd ti, hogy
én az én Atyámban vagyok, és ti énbennem, és én tibennetek.
Nagyon sokat takar ez az igevers, ebben az egy versben benne van az egész keresztény járásunk. Amikor Jézus azt mondja, hogy én tibennetek vagyok, és ti énbennem vagytok. El van rejtve ez a két keresztség, amiben járnunk kell.
Amikor Jézus azt mondja, hogy ti énbennem vagytok, akkor az a mi újjászületésünk. Krisztusban újjá kell
születnünk, én Jézus Krisztusban kell, hogy legyek. Újjá kell születni, ez egy
keresztség. A Szent Szellem az, aki belekeresztel
Jézus Krisztus Testébe, hogy én Őbenne legyek.
És utána így folytatja, hogy én tibennetek vagyok. Vagyis Jézus
Krisztus pedig énbennem van. Most Jézus Krisztus, az Atya jobbján ül a trónon, akkor
milyen formában van énbennem? A Szent Szellem által, ez a Szent Szellem keresztség, amikor befogadjuk
Isten drága Szent Szellemét a szívünkbe, és a Szent Szellem örök lakozást vesz
bennünk.
Ez
az, amikor Jézus arról beszél, hogy a Szent Szellem majd nálatok lakik, és bennetek marad. Ez egy új korszak, mert egy másik Vigasztaló jön, egy
másik segítő jön, egy másik oltalmazó jön, aki pontosan olyan, mint én, bár
szemmel nem látható. Ugyanúgy számíthattok majd rá, mint rám, amikor én itt a
földön voltam, erre tanítja őket itt Jézus.
János
14/23 Felele Jézus és monda néki: Ha valaki
szeret engem, megtartja az én beszédemet: és az én Atyám szereti azt, és ahhoz
megyünk, és benne lakozást veszünk.
Ez
azt jelenti, hogy az Atya és a Fiú, lakozást vesz bennünk. Miként történik ez? A
Szent Szellem által a szívünkbe költözik. Az Atya hatalma, a Jézus
Krisztus hatalma, az Atya szeretete, mindaz, amit az képvisel a két hatalmas Istenség,
az a szívembe kerül a Szent Szellem által. És tovább folytatja a Vigasztalóról
Jézus…
János
14/26 Ama Vigasztaló pedig, a Szent Szellem,
akit az én nevemben küld az Atya, Ő mindenre megtanít majd titeket, és eszetekbe
juttatja mindazokat, amiket mondottam néktek.
Ama
Vigasztaló! A Szent Szellemről beszél Jézus,
arról a másikról, aki majd jön. Az én
nevemben küldi az Atya. Megtudjuk, hogy az Atya
küldi Jézus nevében. Az Atya rendelése, hogy a Szent Szellem bennünk lakozzon. A Szent Szellem keresztség, amiről itt szó van. Ő
mindenre megtanít majd titeket, és eszetekbe
juttatja mindazokat, amiket mondottam néktek.
Egy
kiváló tanítót kapunk, aki mindenre
megtanít. Nem kell tévelyegnünk. Nem kell a meg nem válaszolt kérdéseinkkel fel-alá
szörfözni az interneten, hanem türelmesen
kell várni, amíg a Szent Szellem azt kijelenti,
ha van ilyen kérdés. A Szent Szellem ezt megteszi, ez az Ő szolgálata, feladata. Ha
nem tenné, akkor Isten hazug lenne.
Neked
meg kell tanulnod erre figyelni. Neked meg kell
tanulnod abban a közösségben járni, hogy ezt
meghalld. Le van írva, hogy Ő mindenre megtanít.
És eszetekbe juttatja mindazokat, amiket mondottam néktek.
Nagyon
fontos szolgálata a Szent Szellemnek, a mai
napra adatott nekünk, mi, akik itt a földön járunk a Szent Szellem teljességében. A
Szent Szellem elvégzi számunkra. Tehát az Atya küldi a Szent Szellemet Jézus
nevében! Olvassuk tovább, nézzük a…
János 15/26 Mikor pedig eljön majd a Vigasztaló,
akit én küldök néktek az Atyától, az igazságnak Szelleme, aki az Atyától
származik, Ő tesz majd énrólam bizonyságot.
Itt megint arra az időre mutat Jézus, amiben most járunk. Itt azt olvassuk, hogy Jézus küldi az Atyától, az előbb azt olvastuk, hogy az Atya küldi a Jézus nevében. Ebből az derül ki, hogy az Atya, és a drága Jézus, mindketten egy akaraton vannak abban, hogy a Szent Szellem benned örök lakozást vegyen.
Ez
nagyon fontos, Ők ketten egy akaraton vannak, miután Jézus megdicsőült, elküldték
neked a Szent Szellemet. Az Atya küldi Jézus nevében, és Jézus küldi az Atyától.
Közösen küldik a drága Szent Szellemet. Az igazságnak Szellemét, aki az Atyától
származik. Ez azt jelenti, hogy a Szent Szellem egy állandó
áradásban van az Atyától.
MERT Ő ÉPP ÚGY FENT VAN A TRÓNNÁL, ÉS ÁRAD AZ ATYÁTÓL ÉS A
FIÚTÓL, MINT A TE SZÍVEDBEN ITT BENT. Ő az, aki ott van fent az Atya trónján is, a
Jelenések könyvében, oly szépen lehet olvasni, és itt a földön is a te szívedben,
mert Ő Isten Szelleme, és Ő mindenhol jelen
tud lenni.
Ő úgy van jelen az én szívemben, hogy nem tudok arról, hogy a te szívedben is ott van. És úgy van a te szívedben, hogy te nem tudsz arról, hogy az én szívemben itt van. És mindkettőnk felé teljes tökéletességbe tud szolgálni, úgy, hogy mi egymásról nem tudunk, hogy a Szent Szellem ott lakna nálad.
Nem
elfoglalt, nem mondja azt, hogy most nincs időm, mással vagyok elfoglalva. Mindig ott
van, teljes készenlétben van, és a teljes
szolgálatodban áll. És azt írja, hogy Ő tesz majd rólam bizonyságot. Vagyis a Szent
Szellem azért küldetett, hogy az Úr Jézusról bizonyságtevő
legyen.
Ugyanis
mi magunk képesek vagyunk hirdetni az Evangéliumot, de az erőkre, a csodákra, a
betegek gyógyítására, csak a Szent Szellem képes. Vagyis küldetett neked egy segítő, aki a szívedbe költözött, Ő a drága
Szent Szellem, Ő egy isteni személy. A Szent
Szellem nem folyadék, vagy szél, Ő személy.
Az Atya ott ül a trónon, Jézus Krisztus a testben megjelent Isten, felmagasztaltatott a mennyei Atya jobbjára. És a Szent Szellem elsőre olyan kézelfoghatatlan, hogy felhő, vagy szél, vagy víz? Az Ige hasonlítja, hogy a szél fúj, hasonlítja az élő víznek folyamaihoz is, de ezek csak példák az Ő működéseire.
De
Ő egy isteni személy, a Szentháromság harmadik tagja. És nem úgy van, hogy fent az
Atya, majd lejjebb a Fiú Jézus, és valahol lent a Szent Szellem. Nem lehet őket így
nagyságba sorolni. A Szent Szellem Istennek a Szelleme, pont olyan hatalmas, mindenható
és erővel teljes, mint maga Isten. Nem egy kisebb fokozattal rendelkező isteni személyiség.
Vannak
érzelmei, gondolatai, Krisztus értelmét
hordozza. Vannak közlései, vannak feladatai. A Szent Szellem bizonyságot tesz,
olvassuk, hogy feladata a Jézus Krisztusról bizonyságot tenni.
És
ezt Ő örömmel elvégzi, ha mi megtanuljuk azt a közösséget,
amiben Ő tud munkálkodni. Ha egy kis teret adunk neki, még megtanulunk neki, egy
kicsivel több teret adni. Ne mi magunk akarjuk
elvégezni, hanem álljunk félre. Adjunk a Szent Szellemnek több helyet. Sokkal többet
el fog végezni. Ha a gyengeségeinkkel félre állunk, a Szent Szellem rögtön ott van,
és felmagasztalja Jézus nevét. Meg kell tanulnunk ezt a gyönyörű közösséget.
Ismerjük
meg a Szent Szellemet egyre jobban, Jézus azt mondja, hogy bennetek van, nálatok lakik,
ismeritek Őt. Igen ám, de nem csak, hogy ismerjük Őt, mint akkor a tanítványok
Jézuson keresztül, hanem miután beléjük költözött a Szent Szellem, lakozást vett
bennük örökre, és minden nap egyre jobban meg lehet Őt ismerni.
Ugye
azt mondjuk, hogy ismerem az illetőt, de ha több időt töltök vele, akkor még jobban
meg fogom őt ismerni. És ha egy ilyen isteni személyiségről van szó, mint a Szent
Szellem, akkor csak még jobban fogok gyönyörködni benne, mert nincs rossz
tulajdonsága, csak isteni tulajdonságai, tökéletes tulajdonságai vannak. És az Úr
Jézus Krisztus teljessége Ő, és hasonmása, csak szellemi formában.
Mondok
néked valamit, a szellemed pont úgy néz ki, mint a tested, de a szellemedet nem
látjuk, mert a szellemed el van rejtve, ő a belső ember. De ha egy napon kilépünk
a testből, akkor meg fogjuk látni, hogy nézünk ki igazából. És pontosan úgy fogunk
kinézni, mint a testünk. Ugyanígy van a Szent Szellemmel, pontosan ugyanúgy néz ki,
mint Jézus. Jézusnak a Szelleme, csak nem látjuk Őt,
de ismerjük Őt, mert nálunk lakik, bennünk.
Jézus
küldi az Atyától, az Atya küldi Jézus nevében, az Atya akarata, hogy a Szent Szellem
bennünk lakozzon. Hány keresztény van ma a világon, aki nem ismeri a Szent Szellem
bennünk való lakozását? Nem fogadják el a Szent Szellem keresztséget.
Hisszük,
hogy egyre jobb, és jobb lesz a helyzet e tekintetben is. Az egész Krisztusi Test
megvilágosodik, hogy szüksége van a Szent
Szellem bennünk való lakozására, a keresztényekben való lakozására. Micsoda segítő
a Szent Szellem? És e nélkül élik az életüket. János 16-ban Jézus újra a Szent
Szellemről kezd beszélni.
János 16/12 Még sok mondanivalóm van hozzátok, de
most el nem hordozhatjátok.
Jézus szíve is majd megszakad, hogy el kell hagyni a tanítványait, a tanítványok
is szorongva álltak ott előtte, hogy most mi lesz, ha Ő elmegy tőlük, megjelentette a
kereszthalálát. Feladták az életüket, otthagytak mindent. Mi lesz velünk? Félelem
fogta el a szívüket.
Azt
mondja Jézus, sok mondanivalóm van még hozzátok, de most el nem hordozhatjátok, így
is majd megszakad a szívetek, nem tudok nektek többet mondani. Ott volt a búcsúnak a
fájdalma a szívükön. De folytatja…
János
16/13 De mikor eljön Ő, az igazságnak
Szelleme, elvezet majd titeket minden igazságra. Mert nem magától szól, hanem azokat
szólja, amiket hall, és a bekövetkezendőket megjelenti néktek.
Megint
a Szent Szellemről beszél. És pünkösd napján eljött a Szent Szellem. Most nem
mondok el nektek mindent, mert nem tudjátok mind befogadni. De amikor eljön majd Ő, a
drága és gyönyörűséges Szent Szellem, Ő majd elvezet benneteket mindig annyira, amennyit
tudnotok kell, csak bízzatok benne.
És
Ő pontosan olyan, mint én vagyok, egy másik Vigasztaló, pont ebből a fajtából
való. Mindenben ugyanolyan, mint én vagyok. Elvezet majd titeket minden igazságra, mert
nem magától szól.
Nem
magától szól, hanem azokat szólja, amiket hall,
és a bekövetkezendőket megjelenti néktek. Majd mindent a maga idejében, amikor
tudnotok kell, csak járjatok vele, tanuljátok meg a közösséget. Nem magától szól,
mondja Jézus. Ebből kiderül, hogy a Szent Szellem szól. Egy újabb nagyon fontos tulajdonságát
tudjuk meg a Szent Szellemnek
A
Szent Szellem sokszor nem hallható formában szól a szívünkhöz, hogy azt most belülről,
vagy kívülről hallanánk. Ő képes úgy közléseket adni a szívünkhöz, hogy egy
szót nem hallottál, egyszerűen tudod, mert Ő
közölte, mert Ő szellem.
Ő
egy kommunikációs mester, Ő, amit akar, azt közli
veled, és te azt megtudod. A szellem magaslatáról közli a te szellemeddel, egyszerűen
ott van a szíveden, és te tudod.
Mondja Sanders pásztor, hogy senkinek ne próbáld elmagyarázni, hogy honnan tudod, ha egyszer a Szellem közöl valamit, azt tudod. Ha a másik mond valamit, azt tudod, az testi formában történt, ez pedig szellemi formában.
A
Szellem szólja, és azt te tudod, az a tiéd.
Nem kell, hogy más meggyőzzön róla, a Szellem bizonyságot tesz a szívedben, hogy az
úgy van, és az a tudás van Istentől, és Ő szólja ezeket. És szólja, és szólja,
és szólja. Nekünk pedig meg kell köszönni, hogy Ő végzi ezt a szolgálatát. Az igazságnak Szelleme Ő.
Próbáljuk összefoglalni a szolgálatát, amit csak itt ebben a három fejezetben olvastunk, azután az apostoli levelekben is nagyon sok helyen kapunk utalást a Szent Szellemre, ezt most nem fogom tudni mind felsorolni.
De
figyeljük meg, hogy hány feladata van a Szent
Szellemnek az életünkben? És ha ezek a helyén vannak, és ezekre számítunk,
és ezekkel megpróbálunk úgymond szellemileg együttműködni, akkor más az életünk.
Nézzük meg: szól, megjelent, bizonyságot tesz, eszetekbe juttatja, mindenre megtanít, vigasztal, segítő. Ezek mind az Ő feladati. Egy közösségre utalnak ezek, hogy te és a Szent Szellem, ketten el tudjátok ezt végezni, ha te ebben társ vagy. Értékelni kell a Szent Szellemnek ezeket a munkáit. Bátorítani kell a Szent Szellemet ebben.
Meg
kell neki köszönni, hogy kaptál tőle egy
kijelentést. Vagy el kell neki mondani, hogy drága Szent Szellem, én számítok arra,
hogy ezt az Igét, Jézus szent Igéjét, te ma betöltöd az életemben, mert ez rólad
szól.
A közösség egyfajta beszélgetést is jelent, nem csak a Szent Szellem szól, és én pedig, soha nem fordulok hozzá. Milyen közösség az? Egyetlen házasságnak sem tesz jót, ha nem szólnak egymáshoz egy ideig, azután megint egy ideig. Mi lesz ebből? Elhidegülnek.
Ugyanígy
van, a Szent Szellem, akinek az a feladata, hogy szóljon, és te elhanyagolod ezt a
szolgálatát, és nem figyelsz rá, és nem vagy hálaadó szívvel irányába, nem
köszönöd meg, nem működsz együtt vele, akkor az Ő szólásai, kijelentései, egyre
ritkábbak lesznek, elhidegül a szíve, mintha
Ő ott sem élne olyan lesz.
Képzeld magad, hogy egy olyan házban együtt élsz valakivel, aki soha nem szól hozzád. Ez neked rosszul esne, úgy éreznéd magad, hogy felesleges vagyok, úgy éreznéd magad, hogy elhanyagoltak téged. Mintha ott egy felesleges valaki lennél, úgy érzed magad egy idő után.
A Szent Szellemmel is így van, feleslegesnek érzi magát, úgy érzi, hogy nincs rá szükséged. És így nem lesz az Ő szolgálatában olyan elszánt és buzgó, mint amilyen lehetne, ha számítanál rá, és hálaadással fordulnál hozzá. Ezt a közösséget tanítja az Ige is.
Korinthus
II-ben úgy írja, hogy az Úr Jézus Krisztusnak kegyelme, és az Istennek szeretete, és
a Szent Szellem közössége mindnyájatokkal.
Vagyis az Úr Jézus Krisztus kegyelmét a Szent Szellem közösségén keresztül fogod
megtapasztalni. Istennek szeretetét a Szent Szellem közösségén keresztül fogod
megtapasztalni. Ő, az a földi hivatal, aki arra küldetett, hogy Istennek az akaratát beteljesítse az életedben.
A
kegyelemre szükségünk van az életünkben, ki fogja szolgáltatni nekünk az Úr Jézus
kegyelmét? A Szent Szellem végzi, Ő van itt a szívünkben. Ki fogja neked
szolgáltatni az Istennek szerelmét? Isten a trónon van. A Szent Szellem. Isten szerelme
a Szent Szellem által öntetett ki a szívünkbe.
Tehát
arra akarom felhívni a figyelmeteket, hogy a Szent Szellemnek olyan sok teendője, feladata van az életünkben, sok
küldetése, és mivel Ő el van rejtve és nincs szem előtt, ezért nagyon hajlamosak
vagyunk arra, hogy megfeledkezzünk róla. Pedig ott van bennünk a Mindenható Isten
Szelleme.
És
ma arra akarlak téged buzdítani, hogy a Szent Szellem közösségében törekedj arra, hogy abban növekedhessél. Mert ez a közösség el van rendelve Istentől számunkra, és mindenben Ő a
kulcs. Ha Őt meghallod, kimenekültél a
bajból. Ha nem hallod meg a figyelmeztető szavát, akkor mehetsz a rossz irányba,
ameddig akarsz.
A mai napokban alapvető fontosságú, hogy figyelmünk rajta legyen, és ezen munkálkodjunk. Munkáljuk magunkat ebben a közösségben, hogy törekedjünk erre. Miként megy ez? Hogyan lehet érvényre juttatni a Szent Szellemnek, hogy hálásak vagyunk, hogy ezt végzi.
Hogyan
tudjuk elmondani neki, hogy mennyire nagyra értékeljük, hogy Ő ezt végzi bennünk,
hogyan tudjuk elismerni még jobban az Ő szolgálatait? Ezek fontosak ahhoz, hogy Ő buzgó
legyen bennünk. Hogyan lehet ezt megtenni? Erről szeretnék még nektek szólni.
Tehát adta Isten az Igét, és tudjuk, hogy az Igének a megvallása milyen fontos, mert amikor megvalljuk az Igét, akkor egyetértünk Istennel, hogy az úgy van, és a mi Főpapunknak, aki a hitünk szerzője és bevégzője, és a megvallásaink főpapja, a kezébe adjuk ezeket, és Ő beteljesíti.
És
ilyenkor, amikor a megvallásainkat tesszük, az Úr örvendezik.
Van azonban, még egy formája az Igében való közösségünknek és ma erről szeretnék
nektek egy példát hozni, hogy mi az, amiben én mostanában gyakorlom magam.
A
Szent Szellemhez fordulok miután megtettem a megvallásaimat, és megköszönöm neki, hogy Ő ezt az Igét, azt az
Írást, azt a csodálatos küldetését betölti
az életemben. És nézd meg, hogy, hogy fog jönni az olaj a közösségedre. Az Úrral való
közösségedre. Hogy mennyire kedves neki, hogy szóltál hozzá. Hogy lehet a Szent
Szellemmel beszélgetni? Az Igében. Az Ő ihletésére jött az Ige, ha az Igét szólod, akkor egy hullámhosszon vagy vele.
Az
időjárásról is beszélgethetsz vele, és talán onnan is kapsz némely
figyelmeztetést, hogy vigyél magaddal esőkabátot, ezt is megteszi, vagy el ne felejtsd
betenni a táskádba, mert arra még szükséged lesz.
Nagyon
sok apró dologra kiterjed az Ő szolgálata. De, a legnagyobb gyönyörűsége abban van,
amikor az Igében beszélgetsz vele, és a
szádra veszed azt, amit Ő adott, és az Igét hallja tőled. Bizony meg kell ezeket köszönnünk a Szent Szellemnek.
Meg szoktam állni egy pillanatra és a szívemből fakadóan elmondani,
hogy: NÁLAD NÉLKÜL SENKI VAGYOK, VELED EGYÜTT LEGYŐZTEM A VILÁGOT! Egy pillanatig
tart, és a Szent Szellem, mint egy szikra felpattan az ember szívében, hogy igen,
rólam van szó. Számít rám. Nézzük, mit tehetek érte? Nem sokba telik ezt megtenni,
csak figyelj oda, munkáld ezt a közösséget. KÖSZÖNÖM, HOGY ÁLTALAD MEGISMERHETEM,
AMIT ISTEN KEGYELEMBEN AJÁNDÉKOZOTT NEKEM.
Most
nem imádkoztam, nem kértem az Atyától, nem megvallást tettem és mégis egy gyönyörű
közösséget munkáltam a Szent Szellemmel. Megköszönöm neki, amit munkál az
életemben. Nagyon fontos dolog ez az életünkben.
A
Szent Szellem hangsúlyozottan utalt erre, hogy ma ezt elmondjam nektek, hogy ti is
növekedjetek így és gyakoroljátok. Töltsetek időt
ezekkel az Igékkel, ahol az Ő feladatai le vannak írva, hogy az beteljesedjen az
életünkben. Ugyanis az Ő küldetése, hogy az életedet sikerre vigye.
Ez az Ő feladata, nem a magad erejéből kell boldogulnod itt a földön. Ő vezet, Ő az, aki utat mutat, Ő az, aki megmutatja, hogy merre menjél, Ő az, aki tanácsot ad, jogtanácsos, jogorvoslásokat fog hozni neked. És nagyon sokat el fog végezni neked, amire ma még nem is gondolsz, ha elkezdesz vele közösségben növekedni. Megerősít a belső emberben, köszönd meg neki.
Ne
mindig csak kérjünk az Atyától a Jézus nevében. Ugye az, az imádság, amikor az
Atyától kérünk Jézus nevében. Legtöbb imát, amit megkérünk, nem is kellene
elmondanunk, mert az Atya már igazság szerint megadta. Benne kellene járnunk. Ha
egyszer megáldott minden mennyei áldással, akkor olyan sok imámat nem tudom
elmondani, ezek már mind meg vannak válaszolva. Hogy tekint erre az Atya? Járjátok ki
a ti üdvösségeteket, a Szent Szellem közösségében.
Nem
vagy magadra hagyva, van egy segítőd, aki
benned él, egy Isteni személy. Amikor te kinyújtod a kezed gyógyulásra, akkor
igazából nem a te kezed, hanem a Szent Szellem, aki benned van, akkor az Ő keze is kinyúl, vagyis megérinti a beteget, és Ő fogja meggyógyítani.
Tudatosuljon
benned, legyen egy ilyen Szent Szellem bennünk
lakozó tudatunk. Ezt munkáljuk, és
munkáljuk, és meg fog változni az életünk, ha megtanulunk így járjuk. Én magam is
gyakorlom ezt, amikor csak időm van rá. Igyekszem nem kihagyni napot, amikor
végigmegyek ezeken az Írásokon, és megköszönöm neki. Együtt fogjuk most ezt
megtenni.
Arra akarom még a figyelmeteket felhívni, hogy a Szent Szellem annyira el van rejtve a szem elől, és láthatatlanul munkálkodik, de gondolkodtatok-e már azon, hogy még neve sincs igazán? Úgy hívja Őt az Írás, hogy a Szent Szellem. Ez olyasmi, mintha téged pl. szent embernek, hívnának.
Ő szent, és te is szent vagy, mert meg vagy szentelve, és Ő Isten Szelleme, te pedig egy ember vagy. Tehát Ő a Szent Szellem, te pedig a szent ember. Körülbelül ilyen neve van. Miért? Mert annyira el van rejtve Jézusban.
Amikor
kimondod Jézus nevét, akkor Ő munkába megy. Nincs külön neve, mégis egy Isteni
személy, látjátok, mennyire el van rejtve a világ elől? Ezért először, az Úr
Jézus Krisztusban újjá kell születni, és
utána tudunk beteljesedni a Szent Szellemmel.
És
gondoltál-e arra, hogy a Szent Szellemnek teste sincs a földön? Jézusnak megvan a
megdicsőült teste, a Szent Szellemnek nincs. A Szent Szellemnek a földön a teste te vagy, amikor benned templomot vesz magának, akkor lesz neki teste a
földön. Akkor tud eljutni oda, ahová te elmész, benned lakozik. Nagyon gyönyörűséges
az Ő szolgálata.
Amikor odakerülünk a trón elé, és azt mondjuk, hogy Atyám, kimondhatatlanul hálás a szívem, oly annyira, hogy nem találok rá szavakat. Hogy köszönjem meg neked a jóságodat az életem felett? És ilyenkor erre mi kaptunk egy segítőt, Ő jön, és ezeket a kimondhatatlanokat, amiket érzünk a szívünkön, de nem tudjuk kifejezni az értelmes beszédünkkel, a tanult beszédünkkel, akkor Ő jön, és hoz egy mennyei kiejtést.
Egy
hihetetlen segítőtársat kaptunk. Hozza ezt a mennyei nyelvet, és ezen a mennyei nyelven
keresztül kifejezheted magad Istennek, hogy mennyire szereted Őt, hogy milyen hálás
vagy, hogy mennyire köszönöd az Ő jóságát, hogy megismerhetted az örök életet,
hogy az Övének fogadott, és elkezded ezt a gyönyörű nyelvet szólni Őáltala. Az
imádság is általa van, amikor így nyelveken szólsz.
És azt írja az Írás, hogy aki nyelveken szól, önmagát építi. Sokszor arra gondolunk, hogy ilyenkor a szellemünket építjük, de ha megnézed az Igét, akkor nem írja, hogy csak a szellemed épülne, az önmagunk: az a testünk, lelkünk és a szellemünk. Vagyis, amikor Szellem által szólunk, amikor nyelveken imádkozunk, akkor bizony építjük a testünket is.
Falazzuk a falakat, ill. Ő végzi, az érfalaink, a csontok, az izületek, a szív artériák, és minden, amire szükség van, Ő építi a testedet. Le van írva, aki nyelveken imádkozik önmagát építi, vagyis egy épülést hoz a testedben, egy épülést hoz az elmédben, egy épülést hoz a hitedben, mert a hitedet is építed ilyenkor. Az egész lényedet építi, neki fontos az a test, amelyben te laksz, hiszen Ő is ott lakik.
Ő
meggyógyítja a testedet, ha van valami kivetni való, Ő rendbe fogja tenni. Annak a
Szelleme lakik bennünk, aki feltámasztotta Jézust a halálból. Meg van írva, hogy
megeleveníti a mi halandó testeinket. Szintén a Szent Szellem végzi ezt a munkát.
Sorolhatnám, hogy milyen szolgálatai vannak, és napokat töltünk úgy, hogy nem is
gondolunk rá szinte, csak a saját bajainkkal foglalkozunk, azokat soroljuk, azok pedig
nem segítenek.
Az ördög egy nagy megtévesztő. Tudod-e, hogy az angyalok egyharmadát képes volt megtéveszteni a mennyben, maga mellé állította őket, hogy majd ő lesz Isten trónján? Mesterfokon végzi ezt a megtévesztést, és téged is ebbe az utcába akar bevinni, hogy csak a saját gondjaiddal foglalkozzál, csak a saját bajaiddal törődj, és feledkezz el arról, amit Isten adott neked.
Hogy
neked van egy segítőtársad? Hogy van nyelvek imája? Ugyan már, csak nem fogsz úgy
beszélni, hogy nem is érted? Ezt fogja neked mondani, azután pedig azt, hogy úgysem
vagy méltó arra, hogy Isten trónja elé járulj, hiszen nézd meg, mennyi rosszat
tettél, és sorolja. És sorolja, hogy mit tettél a múltban, amikor még újjá sem
voltál születve, és elkezd vádolni, meg kárhoztatni.
És akkor kérdezd meg tőle, csak röviden, mert nem kell vele beszélgetni, csak annyit kérdez meg, hogy a pap az Ószövetségben kit kellett, hogy megvizsgáljon? Az áldozatot, vagy azt, aki az áldozatot vitte? Azt, aki a bűnt elkövette, és be kellett mutatni az áldozatot, a bűnöst vizsgálta meg a pap, vagy a bárányt?
Az van az Ószövetségben írva, hogy a papnak tüzetesen meg kellett vizsgálnia, hogy a bárány épp-e? Hogy sértetlen-e, hogy hibátlan-e, hogy szeplőtelen-e? Nem lehetett rajta kivetni való. Aki vitte, azt nem vizsgálgatta a pap. Nyilván azért vitte az áldozatot, mert szükség volt rá, mert valamit tett.
Mond
meg neki, hogy neked egy tökéletes áldozati Bárányod van bemutatva. És téged ne
vizsgálgasson, ne kötekedjen, menjen a dolgára, teérted tökéletes áldozati
Bárány, szeplőtelen, bűntelen lett bemutatva. Minden bűnödet ráhelyezte Isten.
Amikor az áldozatot vitte az Ószövetségben a vétkező, akkor rá kellett tenni a kezét a bárányra, és meg kellett vallania az összes bűnét, úgy, hogy közben a keze a bárányon van, és utána a bárányt leölték, és elégették. Az összes bűne az illetőnek a bárányra szállt. A bárány ártatlansága, hibátlansága, szeplőtelensége pedig az illetőre szállt, aki, miután az áldozat be lett mutatva elment, mint akinek nincs adósága.
És
nem csak, hogy a hibái és a bűnei nem kerültek többé felemlítésre, hanem azok az
áldások, amelyek a tökéletes bárányon lehettek volna, mert ő bűntelen volt, azok
az áldások rákerültek arra, aki hozta az
áldozatot. És olyan áldásokkal tudta megáldani Isten, amelyeket előzőleg nem tudott
rátenni.
Így
a teljes megváltásunk el van végezve, az
összes bűnöd rá lett helyezve Jézusra. Az összes hibád, és vétked, és
tévedésed, amibe csak bele tud kötni valaki. Szólj neki, hogy a hibátlan, szeplőtelen
Bárány megáldoztatott érted. A mi húsvéti
Bárányunk megáldoztatott, vagyis te elmehetsz, abban a tökéletességben minden
vádlás elől, amiben az Úr Jézus Krisztus van, mert amint Ő van, úgy vagyunk mi is e
világban, és Ő szeplőtelen.
És
így azok az áldások, amelyek az Úr Jézus
életére szállhattak volna, azok vannak rajtad. Persze, hogy nem cselekedetekből, hanem
Isten kegyelméből. Ezek az áldások,
kibeszélhetetlenek, szellemiek, és meg kell tanulnunk benne járni.
És nincs más hátra, minthogy megköszönjük Istennek ezt a végtelen, hatalmas jóságát, amit betöltött. Ne hagyd, hogy az ellenség kárhoztasson, ha kárhoztat, megöli a hitedet. Nincs egy sem, aki tökéletes lenne, csak az Úr Jézus.
Mégis azt mondja az Ige, hogy amint Ő van, úgy vagyunk mi is e világon. Vagyis Isten így tekint ránk, mert a Jézus Krisztusra tekint, amikor ránk tekint. Mert mi Őbenne vagyunk. Szabadítsd fel a hitedet, mert a hited a kárhozat alatt nem működik.
Az
ördög egy mester kárhoztató. Nincsen azért
immár semmi kárhoztatásuk azoknak, akik
Krisztus Jézusban vannak, és te ott vagy. A bűneid mind rá lettek terhelve a
Bárányra, nincs adóságod. Új életed van, a
feltámadás ereje, gyönyörű élet van benned.
Utolsó gondolat, hogy nagyon könnyedén vesszük, amikor azt mondjuk,
hogy az Ő sebeivel
meggyógyultunk. Úgy veszem észre, hogy nem gondolunk bele, hogy milyen sebek voltak
ezek.
Ha nehezen jön a gyógyulás,
javasolok egy dolgot neked. Időzzél azon, amit Jézus Krisztusnak szenvednie kellett. Mert nem csak, hogy a
töviskoronát tették rá a fejére, és a vér folyt végig az arcán, a fejednek és az
agyadnak, és az itt lévő összes szervednek, az a szent vér azokból a sebekből, garantálja a gyógyulásodat.
De amikor a korbácsolásra sor került, az ostor az csak egy bőr szíj, Őt nem ostorozták, Őt korbácsolták. A római korban az volt a szokás, hogy bőrszíjakat erősítettek egybe, és minden egyes bőrszíjnak a végére üvegszilánkokat, és éles, hegyes, rozsdás szögeket kötöztek fel, és ezzel a köteggel ütöttek a hátára minden egyes alkalommal. És ahogy ez belekapott a húsába, a szervekig megsértették az Ő hátát.
Nem csak karcolások, nem csak kisebb sebek voltak, felismerhetetlen volt az egész háta. Mélyen benne a szerveiben, a szervei kint voltak a mi drága Bárányunknak. Gondolj bele, és amikor ott időzöl ezzel, akkor fogja tudni a szellemed.
Mert a Szent Szellem bizonyságot fog tenni róla, hogy te azokban a sebekben jog szerint gyógyulást kaptál. Ha szükség van a tüdődben, ha szükség van a szívedben, a vesédben, nézd azokat a sebeket.
Jézus a mai napon is viseli azokat a sebeket, csak megdicsőült teste van, de ugyanúgy a tenyere át van lukasztva, és a sebei ott vannak a testén, csak már nem vérzik, mert a vér már a szent oltáron van. De örök bizonyság ez, hogy te azokban a sebekben meggyógyultál, és ugyanazt a bűnt kétszer nem lehet megbüntetni, Jézusra lett terhelve.
Ő megfizette az árat érte.
Ezek nagyon súlyos sebek voltak, és te ezekben a sebekben tökéletes gyógyulást nyertél. Időzzél vele. Teljes helycsere volta a kereszten. Mindaz, ami te
voltál, azt Ő elnyelte, magába fogadta, és mindaz, ami Ő volt, az a tiéd lett. És
utána előszólította Isten az új teremtést,
az új életet, és abban téged, és ami volt, eltörlődött.
Annyira
csodálatos, hogy amikor az ember először hallja, akkor szinte el sem tudja képzelni,
hogy mindez igaz lenne? És így igaz, így van megírva. Te egy új teremtés vagy Krisztusban, minden mennyei áldással megáldva, és kaptál egy
segítőt, hogy ezt kijárd. A drága Szent Szellemet kaptad, akiről ma szó volt.
És
mivel az Imakönyvünkben még nincs benne ez az imádság, amit ma először el akarok
veletek mondani, a Szent Szellemről fogunk egy megvallást
tenni, de úgy, hogy Őt szólítjuk meg minden egyes megvallás után, és
megköszönjük, hogy az Ige mit ír róla.
Olvassuk a János Evangéliumban, Jézus mondja, hogy elmegyek az én Atyámhoz, akkor a mennyei Atyáról beszél. Igen ám, de mi volt, amikor arról beszélt, hogy az én Atyám, aki bennem van, Ő cselekszi e dolgokat. Akkor melyik Atyáról beszélt? Akkor a Szent Szellemről beszélt.
Nyugodtan
vélhetjük, hogy két Atyánk van, a drága Menyei Atyánk, és a Szent Szellem,
aki a mi Atyánknak a Szelleme. Az Atya, aki bennünk van, így is fogjuk imádkozni, hogy
tudatosuljon bennünk, hogy a Szent Szellem nem egy kisebb istenség, Ő az Atya Szelleme,
aki bennünk lakozik.
Így fogunk imádkozni. Most tehát hálaadással felállunk, és imádkozunk, hogy a drága Szent Szellem közelebb kerüljön a szívünkhöz, az Ő szolgálataiban alámerüljünk, hogy tudjuk ezeket kijárni. Ezeket fogjuk most imádkozni.
Utána
pedig az Imakönyvből is elmondunk két imát, mert a hitünk hatalmas itt így együtt.
Felbuzdult, és a segítő társunkat munkába tudjuk állítani az Ige szólása
által, és tudjuk, hogy az eredménnyel jár, és gyümölcsöket terem. Minden sor, amit
így imádkozunk, ez így van megírva a Bibliában, tehát ráengedheted a hitedet
teljesen.
AZ ATYA, AKI BENNEM VAN: IMA A SZENT SZELLEMRŐL
Drága Szent Szellem – Te, az Atya, aki bennem vagy –,
köszönöm, hogy Te vagy az én örök Vigasztalóm és Segítőm. Köszönöm,
hogy befogadhattalak Téged, és megismerhettelek Téged, mert nálam laksz, és bennem
maradsz (Ján. 14,16. 17.) [És én kérem az Atyát, és más
Vigasztalót ád néktek, hogy veletek maradjon mindörökké. (Ján.
14,16.) Az igazságnak ama Szellemét: akit a világ be nem fogadhat, mert
nem látja Őt és nem ismeri Őt; de ti ismeritek
Őt, mert nálatok lakik, és bennetek marad. (Ján.
14,16–17.)]
Drága Szent Szellem – Te, az Atya, aki bennem vagy –, Te vagy
a Vigasztalóm, akit Jézus nevében küldött az Atya, Te mindenre megtanítasz
engem, és eszembe juttatod mindazokat, amiket Jézus mondott. Te rálehelsz az elmémre,
és az Krisztus elméjévé válik. Te rálehelsz az életemre, és az Isten tökéletes
akaratában beteljesedik.
(Ján. 14,26.) [Ama Vigasztaló pedig, a Szent Szellem,
akit az én nevemben küld az Atya, Ő mindenre megtanít majd titeket, és
eszetekbe juttatja mindazokat, amiket mondottam néktek. (Ján. 14,26.)]
Drága Szent Szellem – Te, az Atya, aki bennem vagy –, Te vagy
a Vigasztalóm, akit Jézus küldött a szívembe az Atyától, Te vagy az igazságnak
Szelleme; Te, aki az Atyától származol, Te teszel Jézusról bizonyságot
mindenkor. (Ján. 15,26.) Drága Szent Szellem –Te, az Atya, aki bennem
vagy –, Te vagy az igazságnak Szelleme, Te elvezérelsz engem minden igazságra.
Mert nem magadtól szólsz, hanem azokat szólod, amiket hallasz az Atyánál, és a
bekövetkezendőket megjelented nekem. Te Jézust dicsőíted, mert az Atyától és
Jézustól hallottakat megjelented nekem. (Ján. 16,13–14.)
[Mikor pedig eljön majd a Vigasztaló, akit én küldök
néktek az Atyától, az igazságnak Szelleme, aki az Atyától származik,
Ő tesz majd énrólam bizonyságot. (Ján. 15,26.) De mikor eljön Ő,
az igazságnak Szelleme, elvezet majd titeket minden igazságra. Mert nem
magától szól, hanem azokat szólja, amiket hall, és a
bekövetkezendőket megjelenti néktek. Ő engem dicsőít majd, mert az
enyémből vesz, és megjelenti néktek. (Ján. 16,13–14.)]
Te vagy a fiúság Szelleme, Általad kiáltom: Abba, Atyám!
Drága Szent Szellem – Te, az Atya, aki bennem vagy –, Te bizonyságot teszel
az én szellememmel együtt, hogy Isten szent vérével meghintett gyermeke vagyok. (Róm.
8,15–16.)
Drága Szent Szellem – Te, az Atya, aki bennem vagy –, Te
segítségemre vagy az én erőtlenségemben. Mert azt, amit kérnem kell, amint kellene,
nem tudom pontosan; de Te magad esedezel érettem kimondhatatlan fohászkodásokkal. (Róm.
8,26.)
Az Úrral egyesültem, így egy szellem lettem Teveled, drága Szent
Szellem, örökre. (1Kor. 6,17.)
Nem e világnak szellemét vettem, hanem az Istenből való Szellemet;
Téged drága Szent Szellem – Téged, Aki az Atya vagy énbennem –, hogy
megismerjem azokat, amiket Abba ajándékozott nekem. (1Kor. 2,12.)
Nekem Isten kijelenti az Ő Szelleme által – Általad, drága Szent
Szellem, aki az Atya vagy énbennem –, amiket szem nem látott, fül nem hallott és
az embernek szíve meg sem gondolt, amiket Isten készített az Őt szeretőknek. Köszönöm
drága Szent Szellem, hogy kijelented nekem azokat, amiket Abba Atyám készített
nekem, mert Őt teljes szívemből szeretem. (1Kor. 2,9. 10.)
Isten temploma vagyok, és az Isten Szelleme lakozik bennem. Drága
Szent Szellem – Te, az Atya, aki bennem vagy –, köszönöm, hogy bennem
lakozol örökre. Köszöntelek, mint az örökre bennem lakozót, Jézus nevében. (1Kor.
3,16.)
Az én testem a bennem lakozó Szent Szellem temploma, amelyet
Istentől nyertem; és nem a magamé vagyok. Köszönöm drága Szent Szellem, hogy
a testem a szent vérrel meghintett templomod lehet örökre. (1Kor. 6,19.)
Megmosattam, megszenteltettem, megigazíttattam az Úr Jézusnak nevében
és az én Istenem Szelleme által. Köszönöm drága Szent Szellem, hogy
megmostál, megszenteltél, megigazítottál az Úr Jézusnak nevében. (1Kor. 6,11.)
Aki pedig engem Krisztusban megerősít és felken, az Isten az; aki el is
pecsételt engem, és a Szellemet, mint foglalót adta az én szívembe.
Köszönöm drága Szent Szellem, hogy foglalóként jöttél a szívembe. (2Kor.
1,21–22.)
Drága Szent Szellem, Te laksz énbennem, aki feltámasztottad Jézust a
halálból, és Te, aki feltámasztottad Krisztus Jézust a halálból, a feltámadás
erejével megeleveníted az én halandó testemet is a Te bennem való lakozásod által. (Róm.
8,11.)
Az Úr pedig a Szellem; és ahol az Úrnak Szelleme, ott a
szabadság. Én pedig az Úrnak dicsőségét fedetlen arccal szemlélem, és ugyanazon
ábrázatra elváltozom, dicsőségről dicsőségre az Úrnak Szellemétől. Drága
Szent Szellem, köszönöm, hogy amerre csak járok, kiáradsz, és szabadságot
szolgáltatsz bennem és általam minden kötés alól. Köszönöm, hogy minden igát
megtörsz az életemben. Általad bemegyek a nekem rendelt teljességbe. Köszönöm, hogy
az Úrnak dicsőségét szemlélteted velem, és elváltoztatsz Jézus gyönyörűséges
ábrázatára, dicsőségről dicsőségre. Mindezt Te végzed bennem, drága Szent
Szellem – Te, aki az Atya vagy énbennem. (2Kor. 3,17–18.)
A hitnek bennem is ugyanaz a Szelleme van, amint írva van: Hittem
és azért szóltam; hiszek én is, és azért szólok. Tudom, hogy aki feltámasztotta az
Úr Jézust, Jézus által engem is feltámaszt és előállít, hogy a kegyelem
sokasodva, sokak által a hálaadást bőségessé tegye az Isten dicsőségére. Aki
pedig engem erre elkészített, az Isten az, aki a Szellemet foglalóként adta
nekem. És Te segítőtárs vagy nekem mindebben, drága Szent Szellem, Általad
hiszek, Általad szólok, Általad kapok bizonyságot minden igazságról,
Te sokasítod meg a kegyelmet az életem felett, Te osztod a szellemi
ajándékokat az életemben, és Te teszed a hálaadást bőségessé Isten dicsőségére.
(2Kor. 4,13–15. 5,5.)
Köszönöm Atyám a Szent Szellemet, aki hatalmas dolgokat
cselekszik bennem. Köszönöm drága Szent Szellem, hogy hatalmas dolgokat cselekszel
bennem. (Gal. 3,5.)
A Szellem gyümölcsei: szeretet, öröm, békesség, béketűrés,
szívesség, jóság, hűség, szelídség, mértékletesség hatalmasan növekednek
bennem, Általad, drága Szent Szellem, aki Isten szerint való növekedést
szolgáltatsz nekem. (Gal. 5,22.)
Minthogy pedig fia vagyok, kibocsátotta Isten az Ő Fiának Szellemét
az én szívembe, ki ezt kiáltja: Abba, Atya! Drága Szent Szellem, Általad
kiáltom, Abba, Atyám. (Gal. 4,6.)
Szellem szerint élek, Szellem szerint is járok. Szellem
szerint járok, és a test kívánságát nem viszem véghez. Köszönöm, hogy
segítségemre vagy ebben, hogy a test kívánságát ne vigyem véghez. (Gal. 5,16.
25.)
Növekedem szent templommá az Úrban, Krisztusban Isten hajlékává
építtetem a Szellem által. Általad növekszem szent templommá az Úrban,
Általad építtetem fel Isten hajlékává Krisztusban. Köszönöm, hogy végzed ezt
bennem, kegyelem Szelleme. Köszönöm, hogy szent templomod falai között őrjáratot
tartva őrzöl engem. (Ef. 2,21–22.)
Az én mennyei Atyám megadja nekem az Ő dicsősége gazdagságáért,
hogy hatalmas erővel megerősödjek az Ő Szelleme által a belső emberben. Köszönöm
Neked, drága Szent Szellem, hogy a belső emberben megerősítesz hatalmas erővel,
így soha nem lankadok, és nem fáradok el. (Ef. 3,16.)
Istennek Szent Szelleme által elpecsételtettem a teljes
váltságnak napjára. Drága Szent Szellem, Általad elpecsételtettem a teljes
váltságnak napjára. (Ef. 4,30.)
Mindenkor hálaadással tartozom az Istennek, mert szeret engem az Úr,
kezdettől fogva kiválasztott engem Isten az üdvösségre; a Szellem szentelésében
és az igazság hitében elhívott engem az én Uram, Jézus Krisztus dicsőségének
elvételére. Köszönöm drága Szent Szellem, hogy megszenteltél az én Uram, Jézus
Krisztus dicsőségének elvételére. (2Thess. 2,13–14.)
Az Ő irgalmasságából tartott meg engem az újjászületés fürdője
és a Szent Szellem megújítása által, amit kitöltött reám bőséggel az én
megtartó Jézus Krisztusom által; hogy az Ő kegyelméből megigazulván, örökös
legyek az örök élet reménysége szerint.
Köszönöm drága Szent Szellem a megújításodat, hogy a belső
emberben megújítasz napról napra, és kijelentésekkel árasztod el a szívemet
a Jézus Krisztusom megismerésére. (Tit. 3,5–7.)
Hálát adok az én Istenemnek Jézus Krisztus által, hogy ki vagyok
választva az Atya Isten rendelése szerint, a Szellem megszentelésében,
engedelmességre és Jézus Krisztus vérével való meghintésre: kegyelem és békesség
adatik nékem bőségesen. Köszönöm drága Szent Szellem, hogy kegyelmet és
békességet szolgáltatsz nekem bőségesen a megszentelésedben. (1Pét. 1,2.)
Az Ő parancsolatait megtartom, Őbenne maradok és Ő is bennem; és
abból a Szellemből ismerem meg, hogy bennem marad, amelyet nékem adott. Drága
Szent Szellem, Belőled, a Te kijelentéseidből és bizonyságtevéseidből ismerem
meg, hogy én Jézusban maradok, és Jézus is bennem marad. (1Ján. 3,24.) Erről
ismerem meg, hogy Őbenne maradok és Ő énbennem, mert a maga Szelleméből adott
nekem. Teáltalad ismerem meg, drága Szent Szellem, hogy én Jézusban maradok, és
Jézus énbennem. (1Ján. 4,13.) Mennyei Atyám, hálát adok Neked a Szent
Szellem közléseiért és ajándékainak szétosztásáért. Drága Szent Szellem,
köszönöm a Te közléseidet, az ajándékaidnak szétosztását, amiben
engem is részesítesz. Köszönöm, hogy szólod nekem azokat, amiket
hallasz, és segítesz abban, hogy meghalljam azokat. Füleimet
felnyitottad, hogy meghalljalak Téged, mint a tanítványok. (Zsid.
2,4.)
Mennyei Atyám, hálát adok Neked, hogy a Szent Szellem közössége
van velem. Drága Szent Szellem, köszönöm Neked, hogy növekedést engedsz nekem a
Veled való közösségben. (2Kor. 13,13.) Legyen az imádságom és áldozatom
Abba, Előtted kedves, és Általad, drága Szent Szellem, megszentelt. Szenteld
meg minden imádságomat és áldozatomat, drága Szent Szellem, örökre. (Róm.
15,16.) Ámen.
És
érezzük a drága Szent Szellemnek a felbuzdulását a bensőnkben, ahogy ezt megtettük.
És nem tettünk mást, mint az Igét szóltuk egy megvallásban,
és utána megköszöntük a Szent Szellemnek.
Ez
az, amit gyakorlok egy ideje, és szerettem volna, ha ti is erre az útra rátértek, ha
nem vagytok megelégedve a közösséggel. Én
elégedetlen voltam. Én úgy éreztem, hogy még több van elrejtve, és nekem ebbe bele
kell mennem mélyebben, és akkor kezdtem ezen munkálkodni. Az Igén munkálkodni kell. Bemenvén abba a békességbe,
és abba a nyugodalomba, és ott kell az Igével munkálkodni. Ámen!
És most foglaljatok helyet és elmondunk két imát. Elsőként az országunkért imádkozunk, mert az országunk dolgai Isten kezében vannak, ezért nem tekintünk a láthatókra, és kijelentjük, hogy az országban, az Úr Jézus Krisztus az Úr. És nem lankadunk, a valutánk erősödik, új munkahelyek vannak, és az Evangélium hirdettetik, és gyümölcsöket termünk, és Isten azért rendelt itt el minket, hogy uralkodjunk.
Ezért
nem lankadunk, és nem kesergünk, mi igenis hitben járunk, és megtesszük a részünket. Ugyanis az ország sorsáért
higgyétek el, hogy a keresztények fognak ítéletet kapni egy napon. Mert a világ
honnan tudná, hogy mit kell, hogy tegyen. Nekünk van ez kinyilvánítva, és nekünk
kell ezt gyakorolni, ezért elsőként az országért kell imádkoznunk minden esetben.
IMA
AZ ORSZÁGUNKÉRT!
Ezt
követően a gyógyító sorok következnek, hogy akinek el kell menni, azért
imádkozhassunk. A Szent Szellem végzi a csodálatos munkáit. Áldásokért jöhettek
ki.
Ha
másokért jöttök ki a sorba, akkor azt
jelezzétek, és akkor közösen imádkozunk egy
akaraton másokért is. Az én kislányom is
így gyógyult meg egy ilyen alkalommal, kimentem a sorba a fényképével, és mire hazaértem az
alkalomról az én kicsim tökéletesen egészséges
volt. Isten csodát tett, és ezt nem győzöm azóta is köszönni, hogy egészségben
vannak a gyermekeim, és a tiétek is a Jézus nevében. Ámen!
A gyógyító sorok után még egy imát el kell mondanunk. Izraelt meg kell áldanunk, mert Izraelnek a népe, nagyon nagy szorongattatásban van, ezért nekünk köteles részünk, hogy áldjuk Izraelt. És tudjuk azt, hogy ha áldjuk Izraelt, akkor áldottak leszünk!
Istennek szemefénye az a föld, és nagy szorongattatásban van az ellenségeitől. Megkérjük Istent, hogy tekintsen az ő fenyegetéseikre, tekintsen a hitünkre, tekintsen az Igékre, amit szól a szánk, és Ő töltse azt be. Felszólítjuk a világot és Izraelt, hogy hallja meg Isten Igéjét.
Így imádkozzuk el, mert ahogy meg van írva, annak úgy kell lenni, és meg van írva, hogy az a föld megoszthatatlan, és nagyon sok törekvés van most ez ellen, hallani a hírekben. Tehát odaállunk a ’törésre’, felmegyünk a Sion hegyére.
A
Sion hegyére a szabadítók mennek fel, írja az Abdiás könyvében, hogy mi vagyunk
ezek, és kiterjesztjük a hitünket, és imádkozunk. Elmondjuk az imát a szívünk
teljességéből, az Úr szerelméből, mert az Úrnak
kedves ez a föld, kedves nekünk is, tudjuk, ki akarja elpusztítani ezt a földet.
Miért pont Izraelben van annyi zavargás, mit gondoltok? És miért van annyi ellensége? Ha Izrael helyett Isten Svédországot választotta volna, akkor ott lakozna az ördög. Így mindig azt akarja elpusztítani, amit Isten választott. Ezért gyűlöli az ördög az embert is annyira, mert a dicséret helyét vettük el.
Akkor
teremtette Isten az embert, miután volt egy bukás a mennyben, az angyali seregekkel és
helyette hozott elő Isten egy új testet,
Krisztus Testét. Mivel az angyalok kiestek a helyükből, az ördög elvesztette a
helyét, mi pedig a helyébe léptünk. Ezért gyűlöl
minket annyira az ellenség, mert Isten minket választott.
Ugyanez
a helyzet Izraellel, azért gyűlöli az ellenség annyira Izraelt, mert Isten választott népe. Ha másikat választott
volna Isten, akkor azt gyűlölné, mert az ördög Istennek az ellensége
első helyen és nem a miénk. Erre így kell tekinteni, és Isten harcolja meg ezt a harcot, az Ő Szelleme
által. Nekünk csak a hitünket kell
odahelyezni, és Ő megcselekszi. Tehát ezért nagy bátorsággal, és hittel
imádkozunk.
HALLD
MEG IZRAEL, A TE ISTENED AZ EGEKEN SZÁGULD SEGÍTSÉGEDRE!
Dicsőséget
adván Istennek, az alkalom a Szeretet áradjon…
című énekkel ért véget. Ámen!
/Köszönjük az Úrnak Ibolya testvérünk munkáját, aki a
Békevár webkikötő számára legépelte e tanítást./